Măsuri de siguranță pentru tranzacție
- Alegeți o locație sigură pentru întâlnirea cu vânzătorul
- Nu achitați produsele în avans
- Feriți-vă de ofertele suspecte
Candidatul ideal
– gandire pozitiva
– orientare catre rezultate
– abilitati de analiza si sinteza;
– responsabilitate, implicare si seriozitate
– spirit de echipa si adaptabilitate
– abilitati de comunicare, atitudine proactiva
– persoana organizata
– cunostinte avansate de Microsoft WORD, EXCEL,OFFICE;
– cunostintele de limba engleza
– experienta in vanzari constituie un avantaj
– abilitati de comunicare, relationare, in scris si verbal;
– atentie la detalii si abilitati organizatorice;
Descrierea jobului
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
– preluarea apelurilor telefonice;
– asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, fax, email;
– asigurarea legăturii dintre persoanele cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia ;
– elaborarea si redactarea documentelor si situaţiilor solicitate de management;
– coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat;
– coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor).
– asigura suport administrativ colegilor si mentine relatia cu clientii firmei;
– bursa de transport
– elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager;
– colaboreaza cu dep. contabilitate si poate tine contabilitatea primara a firmei, emite si inregistreaza facturi.
– respecta si intelege standardele companiei
Beneficii:
– posibilitate de formare si dezvoltare profesionala
– pachet salarial motivant ,
– mediu placut de lucru intr-o echipa tanara si dinamica
– contract de munca
Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon 0730.023.999 sau la sediul nostru din Sos. Bucuresti- Targoviste, nr 201, Mogosoaia, Ilfov
Menționati insutit.ro cand sunați vânzătorul pentru a primi oferta corectă